[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Zważał On zawsze na to.abyzaznajomić ze swoją nauką tych, którzy mieli oczy do patrzenia" i uszy do słuchania".Ale w grupietej widocznie nie było żadnej osoby, która Go zrozumiała: A spośród Jego uczniów, którzy to usłyszeli, wielu mówiło: 'Trudna jest ta mowa.Któż Jej możesłuchać?'".Jezus mówił: To was gorszy? A gdy ujrzycie Syna Człowieczego, Jak będzie wstępował tam,gdzie był przedtem? Duch daje życie; ciało na nic się nie przyda". Ciało na nic się nie przyda" zachowajmy tę wypowiedz w pamięci w momencie, gdy zaczynamybadać obrządek Komunii.Rytuał ten został ustanowiony podczas dramatu Ostatniej Wieczerzy.Kiedy Jezus i Jego uczniowiezasiedli do stołu wieczernego, i zanim zaczęli posiłek, Jezus spojrzał na uczniów z miłością ipowiedział: Gorąco pragnąłem spożyć tę Paschę z wami.zanim będę cierpiał".Następnie przekazałim królestwo" dla ich pracy i powiedział, że powinni oni jeść i pić w Jego królestwie i przy Jego stole.Niektóre fragmenty Ewangelii Aukasza i Mateusza powinny pokazać nam, jak powstał ten rytuał: Następnie wziął chleb, odmówiwszy dziękczynienie połamał go i podał mówiąc: 'To Jest Ciałomoje, które za was będzie wydane: to czyńcie na moją pamiątkę, [.] Albowiem powiadam wam, już[.] spożywać nie będę, aż się spełni w królestwie Bożym'.Potem wziął kielich i odmówiwszydziękczynienie rzekł:'Wezcie go i podzielcie między siebie.[.] Ten kielich to Nowe Przymierze we Krwi mojej, która zawas będzie wylana.[.] odtąd nie będę Już pił z owocu winnego krzewu, aż przyjdzie królestwoBożen'".Tak więc był to ceremonialny rytuał ku przypomnieniu nauki Jezusa.Aamanie i jedzenie chlebasymbolizowało i przypominało prawdę Huny, iż należy przesłać Wyższemu Ja manę, a ono z koleiwzmacnia i karmi modlącą się osobę swoją Wyższą Maną.To samo dotyczy picia krwi.Krew jestczęścią organizmu i przepływa symbolicznie jako mana.Krew wyobraża również manę, która musi byćwysłana do Wyższego Ja i stamtąd odesłana człowiekowi jako pożywienie".Dla tych, którzy znająznaczenie tego rytuału według HUNY.lekcja ta Jest prosta.Nauka ta wcale nie jest najważniejszą treścią zawartą w Biblii.Wszystkie nauki są istotne;wszystkie ściśle dotyczą wielkiego procesu ponownego stwarzania normalnych układów międzytrzema Ja.To raczej przypadkowo kościelnemu obrzędowi łamania chleba i picia wina przypisanonajwiększe znaczenie.Rytuał ten Jest wykonywany najczęściej i najbardziej uroczyście.Nie dowodzito jednak, iż jest on bardziej wartościowy niż na przykład usuwanie fiksacji lub używanie widmowegosznura w celu zjednoczenia się z Wyższym Ja.Fakt, że odpuszczenie grzechów" podane jest jako istotny warunek, aby można było jeść chleb(ciało) i pić wino (krew), odzwierciedla się w zastosowaniu Huny.Albowiem, gdy Wyższemu Jazostanie przesiana mana, znikną fiksacje i blokada ścieżki, i dzięki temu dojdzie do ponownegozjednoczenia, KOMUNII trzech Ja.Ludzie, którzy po śmierci Jezusa zaczęli uchwalać dogmaty i aksjomaty, zajęli się równieżobrzędem Komunii; a oto wyniki ich prac nad tym rytuałem:Chleb i wino, jak mówią, zostają przeobrażone w rzeczywiste ciało i rzeczywistą krew Jezusa, także mogą być kosztowane przez wierzących.Z pewnością przy swoich przemyśleniach nie zwróciliuwagi na wypowiedz Jezusa, że ciało organizmu na nic się nie przyda.Jednak zawdzięczamy impewien postęp.Ofiary składane Bogu byty już Innego rodzaju niż te wcześniejsze, nie płynęła już krewi nie trzeba było jej przelewać.Nie próbowano ofiarować Bogu palonego mięsa lub zwierząt ofiarnych,jak czynił to Mojżesz i jego zwolennicy przy modleniu się do Jehowy.Powinniśmy zrozumieć podstawową prawdę, stanowiącą główny filar nauki Huny: mana Jest jedną,jedyną rzeczą, którą kapłani i wierni mogą ofiarować Wyższym Ja.Wiemy, że oddawanie czci Bogu, sens i cel każdego rodzaju wspólnego rytualnego, służącegoBogu działania, nie ma nic wspólnego ze śpiewami, litaniami, modlitwami i kazaniami.WielbienieBoga, czyli hoo-mana, znaczy raczej wytwarzanie many" i przekazywanie jej wzdłuż widmowegosznura Wyższemu Ja osoby modlącej się.Sakrament Mszy, rozumiany w swym zewnętrznym sensie, polega na ofiarowaniu Boguukrzyżowanego ciała Jezusa.Po ofiarowaniu wierzący przyjmuje w Komunii Boga do siebie.Jest towłaściwe zrozumienie, ale tylko w znaczeniu wewnętrznym, bo gdy bierze się pod uwagę tylkopowierzchowne znaczenie, wtedy wychodzi na jaw rażąca ignorancja i obrządek staje się równybarbarzyństwu.W rozdziale XX mówiliśmy o Nowym Testamencie" widzianym przez pryzmat nauki Pawła.Doszliśmy przy tym do przekonania, że Jezus musiał mówić o Nowym Przymierzu" i wskazaliśmy, żeJeremiasz obwieścił je w swoim proroctwie.Ponieważ Jezus całym swoim życiem i nauką wiernie, ażdo końca spełnił proroctwa, jest wręcz niewyobrażalne, że w tym miejscu, przy ustanowieniu rytuałuKomunii, mógłby zawieść.Gdyby zapomniał o proroctwach, z powodu których żył, które pochodziły odwielkich kahunów tej samej szkoły wtajemniczenia, równocześnie zapomniałby o znaczeniu swojejmisji.Miał On ustanowić Nowe Przymierze z nowymi prawami, które miały być zapisane w sercachludzi zdolnych do ich zaakceptowania [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl matkasanepid.xlx.pl
.Zważał On zawsze na to.abyzaznajomić ze swoją nauką tych, którzy mieli oczy do patrzenia" i uszy do słuchania".Ale w grupietej widocznie nie było żadnej osoby, która Go zrozumiała: A spośród Jego uczniów, którzy to usłyszeli, wielu mówiło: 'Trudna jest ta mowa.Któż Jej możesłuchać?'".Jezus mówił: To was gorszy? A gdy ujrzycie Syna Człowieczego, Jak będzie wstępował tam,gdzie był przedtem? Duch daje życie; ciało na nic się nie przyda". Ciało na nic się nie przyda" zachowajmy tę wypowiedz w pamięci w momencie, gdy zaczynamybadać obrządek Komunii.Rytuał ten został ustanowiony podczas dramatu Ostatniej Wieczerzy.Kiedy Jezus i Jego uczniowiezasiedli do stołu wieczernego, i zanim zaczęli posiłek, Jezus spojrzał na uczniów z miłością ipowiedział: Gorąco pragnąłem spożyć tę Paschę z wami.zanim będę cierpiał".Następnie przekazałim królestwo" dla ich pracy i powiedział, że powinni oni jeść i pić w Jego królestwie i przy Jego stole.Niektóre fragmenty Ewangelii Aukasza i Mateusza powinny pokazać nam, jak powstał ten rytuał: Następnie wziął chleb, odmówiwszy dziękczynienie połamał go i podał mówiąc: 'To Jest Ciałomoje, które za was będzie wydane: to czyńcie na moją pamiątkę, [.] Albowiem powiadam wam, już[.] spożywać nie będę, aż się spełni w królestwie Bożym'.Potem wziął kielich i odmówiwszydziękczynienie rzekł:'Wezcie go i podzielcie między siebie.[.] Ten kielich to Nowe Przymierze we Krwi mojej, która zawas będzie wylana.[.] odtąd nie będę Już pił z owocu winnego krzewu, aż przyjdzie królestwoBożen'".Tak więc był to ceremonialny rytuał ku przypomnieniu nauki Jezusa.Aamanie i jedzenie chlebasymbolizowało i przypominało prawdę Huny, iż należy przesłać Wyższemu Ja manę, a ono z koleiwzmacnia i karmi modlącą się osobę swoją Wyższą Maną.To samo dotyczy picia krwi.Krew jestczęścią organizmu i przepływa symbolicznie jako mana.Krew wyobraża również manę, która musi byćwysłana do Wyższego Ja i stamtąd odesłana człowiekowi jako pożywienie".Dla tych, którzy znająznaczenie tego rytuału według HUNY.lekcja ta Jest prosta.Nauka ta wcale nie jest najważniejszą treścią zawartą w Biblii.Wszystkie nauki są istotne;wszystkie ściśle dotyczą wielkiego procesu ponownego stwarzania normalnych układów międzytrzema Ja.To raczej przypadkowo kościelnemu obrzędowi łamania chleba i picia wina przypisanonajwiększe znaczenie.Rytuał ten Jest wykonywany najczęściej i najbardziej uroczyście.Nie dowodzito jednak, iż jest on bardziej wartościowy niż na przykład usuwanie fiksacji lub używanie widmowegosznura w celu zjednoczenia się z Wyższym Ja.Fakt, że odpuszczenie grzechów" podane jest jako istotny warunek, aby można było jeść chleb(ciało) i pić wino (krew), odzwierciedla się w zastosowaniu Huny.Albowiem, gdy Wyższemu Jazostanie przesiana mana, znikną fiksacje i blokada ścieżki, i dzięki temu dojdzie do ponownegozjednoczenia, KOMUNII trzech Ja.Ludzie, którzy po śmierci Jezusa zaczęli uchwalać dogmaty i aksjomaty, zajęli się równieżobrzędem Komunii; a oto wyniki ich prac nad tym rytuałem:Chleb i wino, jak mówią, zostają przeobrażone w rzeczywiste ciało i rzeczywistą krew Jezusa, także mogą być kosztowane przez wierzących.Z pewnością przy swoich przemyśleniach nie zwróciliuwagi na wypowiedz Jezusa, że ciało organizmu na nic się nie przyda.Jednak zawdzięczamy impewien postęp.Ofiary składane Bogu byty już Innego rodzaju niż te wcześniejsze, nie płynęła już krewi nie trzeba było jej przelewać.Nie próbowano ofiarować Bogu palonego mięsa lub zwierząt ofiarnych,jak czynił to Mojżesz i jego zwolennicy przy modleniu się do Jehowy.Powinniśmy zrozumieć podstawową prawdę, stanowiącą główny filar nauki Huny: mana Jest jedną,jedyną rzeczą, którą kapłani i wierni mogą ofiarować Wyższym Ja.Wiemy, że oddawanie czci Bogu, sens i cel każdego rodzaju wspólnego rytualnego, służącegoBogu działania, nie ma nic wspólnego ze śpiewami, litaniami, modlitwami i kazaniami.WielbienieBoga, czyli hoo-mana, znaczy raczej wytwarzanie many" i przekazywanie jej wzdłuż widmowegosznura Wyższemu Ja osoby modlącej się.Sakrament Mszy, rozumiany w swym zewnętrznym sensie, polega na ofiarowaniu Boguukrzyżowanego ciała Jezusa.Po ofiarowaniu wierzący przyjmuje w Komunii Boga do siebie.Jest towłaściwe zrozumienie, ale tylko w znaczeniu wewnętrznym, bo gdy bierze się pod uwagę tylkopowierzchowne znaczenie, wtedy wychodzi na jaw rażąca ignorancja i obrządek staje się równybarbarzyństwu.W rozdziale XX mówiliśmy o Nowym Testamencie" widzianym przez pryzmat nauki Pawła.Doszliśmy przy tym do przekonania, że Jezus musiał mówić o Nowym Przymierzu" i wskazaliśmy, żeJeremiasz obwieścił je w swoim proroctwie.Ponieważ Jezus całym swoim życiem i nauką wiernie, ażdo końca spełnił proroctwa, jest wręcz niewyobrażalne, że w tym miejscu, przy ustanowieniu rytuałuKomunii, mógłby zawieść.Gdyby zapomniał o proroctwach, z powodu których żył, które pochodziły odwielkich kahunów tej samej szkoły wtajemniczenia, równocześnie zapomniałby o znaczeniu swojejmisji.Miał On ustanowić Nowe Przymierze z nowymi prawami, które miały być zapisane w sercachludzi zdolnych do ich zaakceptowania [ Pobierz całość w formacie PDF ]