[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.SPIS TREŚCI:Spis treści:Rozdział 1Pojęcie istota i cele marketingu.Tworzenie orientacji marketingowej.2I.Filozofia działania w ramach poszczególnych orientacji.3II.Lista najlepiej znanych firm o największej wartości rynkowej.5III.Studium Przypadku „New World” Gas Cooker Company.6Rozdział 2Nabywcy i ich potrzeby.15I.Typowy zespół podejmowania decyzji.16II.Studium przypadku - kuchenki państwa Kowalskich.18III.Odczucia po zakupie.23Rozdział 3Marketing - mix.26I.Narzędzia marketingu - mix.27II.Tworzenie marketingu - mix.34Rozdział 4Segmentacja rynku.38I.Kryteria segmentacji rynku.39II.Studium przypadku Jan Carlzon i SAS.44III.Studium przypadku Miller Brewing Company.48Rozdział 5Produkt.53I.Trójstopniowa struktura produktu.54II.Studium przypadku IR.Dakin and company: zabawki pluszowe.56III.Studium przypadku Avi Fattal.61IV.studium przypadku Taco Bell.66Hasło reklamowe.681 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl matkasanepid.xlx.pl
.SPIS TREŚCI:Spis treści:Rozdział 1Pojęcie istota i cele marketingu.Tworzenie orientacji marketingowej.2I.Filozofia działania w ramach poszczególnych orientacji.3II.Lista najlepiej znanych firm o największej wartości rynkowej.5III.Studium Przypadku „New World” Gas Cooker Company.6Rozdział 2Nabywcy i ich potrzeby.15I.Typowy zespół podejmowania decyzji.16II.Studium przypadku - kuchenki państwa Kowalskich.18III.Odczucia po zakupie.23Rozdział 3Marketing - mix.26I.Narzędzia marketingu - mix.27II.Tworzenie marketingu - mix.34Rozdział 4Segmentacja rynku.38I.Kryteria segmentacji rynku.39II.Studium przypadku Jan Carlzon i SAS.44III.Studium przypadku Miller Brewing Company.48Rozdział 5Produkt.53I.Trójstopniowa struktura produktu.54II.Studium przypadku IR.Dakin and company: zabawki pluszowe.56III.Studium przypadku Avi Fattal.61IV.studium przypadku Taco Bell.66Hasło reklamowe.681 [ Pobierz całość w formacie PDF ]