[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.usługi pakietowe (towarzyszące kontu osobistemu)llwprowadzić karty płatnicze z mikroprocesorem - chipowe karty płatniczellwdrażać usługi e-commerce: internet, TV cyfrowa, telefonia komórkowallStrategia finansowa (wskaźniki, parametry)llwzrost wartości rynkowej banku dla akcjonariuszyllobniżenie kosztówllosiągnięcie odpowiedniej wielkości zysku netto na jednego zatrudnionegollodpowiednia relacja kosztowo-dochodowallwskaźniki dot.zwrotu na aktywach (ROA) i zwrotu na kapitale (ROE), gdzie ROE ≥ wskaźnik inflacjillwskaźnik kredytów do depozytów (im wyższy tym lepiej)llwspółczynnik wypłacalnościllStrategia technologiczna:llwdrożenie zintegrowanego systemu komputerowegolljednostanowiskowe kasy automatycznelltzw.call center: system telełącznościllautomatyzacja prac na zapleczullstrategia organizacyjno-instytucjonalna:llutworzyć holding bankowy, grupę bankówllzawrzeć porozumienie partnerskie z innymi bankamillpołączenie się z innym bankiemllwprowadzić strukturę organizacyjną zorientowaną na klienta, wydzielić 2 piony: detalu i przedsiębiorstwlloutsourcing: wyprowadzić pewne dziedziny poza bank: ochrona, sprzątaniellStrategia kadrowa:llzrestrukturyzować kadrę banku w związku z reorganizacją banku, automatyzacjallwdrożyć nowoczesne systemy rekrutacji kadrllwdrożyć nowy system oceny kadrllszkolenie osób w zakresie umiejętności proklientowskich, w związku z przesunięciem ludzi z zaplecza na front officellwprowadzić nowy system motywacyjnylStrategia m-ingowa banku - reguły 4 P (wg.klasycznych instrumentów): przykładyAgregacyjna: dot.oferowania produktów standardowych imasowych aby osiągnąć efekt skaliDeferencyjna: odnosi się do ulepszania i urozmaicania ofertyproduktowejInnowacyjna: dot.wprowadzania nowych produktówKompleksowej oferty: usługi pakietoweCeny jednolitej: cena sztywnaCeny elastycznej: dostosowana do wielkościPromocji bezpośredniej: plansze, ulotki, plakaty w bankuPromocji pośredniej: mailing- wysyłanie ofert do klientaWyselekcjonowanego sponsoringu: sponsoring na imprezach i jegoselekcjaZróżnicowanych kanałów dystrybucji: sprzedaż przez oddział,pośrednikówAutomatyzacji dystrybucji: usługi za pomocą bankomatów np.płatnościRozwoju sieci placówek: organizacyjno-instytucjonalneBANK „X”Bank - mikrootoczeniemakrootoczenieMISJA BANKUCELE I ZADANIA STRATEGICZNE:lrynkowellfinansowelltechnologicznellorganizacyjnellkadrowelSPOSÓB REALIZACJI CELÓW I ZADAŃ STRATEGICZNYCH:lstrategia rynkowa (m-ingowa)llstrategia finansowallstrategia technologicznallstrategia organizacyjnallstrategia kadrowalANALIZA SWOTMISJA BANKUCELE STRATEGICZNE (DALSZE)CELE STRATEGICZNE (BLIŻSZE)ZADANIA STRATEGICZNESPOSÓB REALIZACJI TYCH ZADAŃ = STRATEGIA BANKUROCZNE PLANY DZIAŁAŃWDRAŻANIE I DZIAŁANIA OPERACYJNEMONITORINGBANKU IOTOCZENIAMOCNE STRONYSŁABESTRONYSZANSEZAGROŻENIASTRATEGIA PRODUKTUSTRATEGIA CENYSTRATEGIA PROMOCJISTRATEGIA DYSTRYBUCJI [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl matkasanepid.xlx.pl
.usługi pakietowe (towarzyszące kontu osobistemu)llwprowadzić karty płatnicze z mikroprocesorem - chipowe karty płatniczellwdrażać usługi e-commerce: internet, TV cyfrowa, telefonia komórkowallStrategia finansowa (wskaźniki, parametry)llwzrost wartości rynkowej banku dla akcjonariuszyllobniżenie kosztówllosiągnięcie odpowiedniej wielkości zysku netto na jednego zatrudnionegollodpowiednia relacja kosztowo-dochodowallwskaźniki dot.zwrotu na aktywach (ROA) i zwrotu na kapitale (ROE), gdzie ROE ≥ wskaźnik inflacjillwskaźnik kredytów do depozytów (im wyższy tym lepiej)llwspółczynnik wypłacalnościllStrategia technologiczna:llwdrożenie zintegrowanego systemu komputerowegolljednostanowiskowe kasy automatycznelltzw.call center: system telełącznościllautomatyzacja prac na zapleczullstrategia organizacyjno-instytucjonalna:llutworzyć holding bankowy, grupę bankówllzawrzeć porozumienie partnerskie z innymi bankamillpołączenie się z innym bankiemllwprowadzić strukturę organizacyjną zorientowaną na klienta, wydzielić 2 piony: detalu i przedsiębiorstwlloutsourcing: wyprowadzić pewne dziedziny poza bank: ochrona, sprzątaniellStrategia kadrowa:llzrestrukturyzować kadrę banku w związku z reorganizacją banku, automatyzacjallwdrożyć nowoczesne systemy rekrutacji kadrllwdrożyć nowy system oceny kadrllszkolenie osób w zakresie umiejętności proklientowskich, w związku z przesunięciem ludzi z zaplecza na front officellwprowadzić nowy system motywacyjnylStrategia m-ingowa banku - reguły 4 P (wg.klasycznych instrumentów): przykładyAgregacyjna: dot.oferowania produktów standardowych imasowych aby osiągnąć efekt skaliDeferencyjna: odnosi się do ulepszania i urozmaicania ofertyproduktowejInnowacyjna: dot.wprowadzania nowych produktówKompleksowej oferty: usługi pakietoweCeny jednolitej: cena sztywnaCeny elastycznej: dostosowana do wielkościPromocji bezpośredniej: plansze, ulotki, plakaty w bankuPromocji pośredniej: mailing- wysyłanie ofert do klientaWyselekcjonowanego sponsoringu: sponsoring na imprezach i jegoselekcjaZróżnicowanych kanałów dystrybucji: sprzedaż przez oddział,pośrednikówAutomatyzacji dystrybucji: usługi za pomocą bankomatów np.płatnościRozwoju sieci placówek: organizacyjno-instytucjonalneBANK „X”Bank - mikrootoczeniemakrootoczenieMISJA BANKUCELE I ZADANIA STRATEGICZNE:lrynkowellfinansowelltechnologicznellorganizacyjnellkadrowelSPOSÓB REALIZACJI CELÓW I ZADAŃ STRATEGICZNYCH:lstrategia rynkowa (m-ingowa)llstrategia finansowallstrategia technologicznallstrategia organizacyjnallstrategia kadrowalANALIZA SWOTMISJA BANKUCELE STRATEGICZNE (DALSZE)CELE STRATEGICZNE (BLIŻSZE)ZADANIA STRATEGICZNESPOSÓB REALIZACJI TYCH ZADAŃ = STRATEGIA BANKUROCZNE PLANY DZIAŁAŃWDRAŻANIE I DZIAŁANIA OPERACYJNEMONITORINGBANKU IOTOCZENIAMOCNE STRONYSŁABESTRONYSZANSEZAGROŻENIASTRATEGIA PRODUKTUSTRATEGIA CENYSTRATEGIA PROMOCJISTRATEGIA DYSTRYBUCJI [ Pobierz całość w formacie PDF ]