[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Zalecana jest do dużych powierzchni o sporym natężeniu ruchu pieszego i kołowego, doskonale nadaje się na parkingach , placach przeładunkowych, w magazynach i zajezdniach,lluniwersalną w kształcie 5,7,8,15,20- kątów do stosowania na parkingach i osiedlowych ulicachllkostkę ośmiokątną do łączenia z inną kostką czterokątną doskonałą do układania skomplikowanych pod względem kształtu powierzchni a więc w otoczeniu domków rodzinnych, alejek parkowych, skwerach, przed wejściem do biur i sklepówllkostkę trójwymiarową, gdzie ciekawy efekt osiąga się poprzez dobór kolorówllGłębokość linii - w związku z różnorodnym przeznaczeniem naszego produktu nasz kostka posiada różnorodną grubość od 4-10 cm.Kostka grubsza przeznaczona jest na duże powierzchnie o silnym natężeniu ruchu i dużym nacisku.llMateriał o różnorodnej grubości pozwala układać nawierzchnie schodkowe i antypoślizgowe np.zjazdy do garaży.llWypełnienie linii.lWymagania naszych klientów zmuszają nas do ciągłego udoskonalania naszego produktu dlatego na wyraźne zapotrzebowanie naszych klientów rozpoczęliśmy produkcję kostki ekologicznej której struktura pozwala na zachowanie równowagi w ekosystemie.Właściwości tego produktu w połączeniu z nawierzchnią trawiastą dają efekt miękkości i umożliwiają odpływ wody.Dysponujemy linią kostek antypoślizgowychNa wyraźne życzenie klienta, zakupiona przez niego kostka może zostać poddana dodatkowej obróbcepowierzchniowej co da efekt antypoślizgowy.lRozszerzenie linii - poprzez zmianę rynkowej definicji produktu a więc wyższa jakość- wyższa cena , niższa jakość niższa cena.l7.2.2 Cena - polityka (strategia) cenowalPolityka cenowa firmy zakłada w początkowym okresie stosowanie strategii wysokiej wartości, czyli oferowanie produktów równie wysokiej jakości przy poziomie cen niższych od cen produktów konkurencyjnych co możliwe będzie dzięki niższym kosztom działalności oraz stosowaniu niższych marż handlowych w celu zwiększenia dynamiki sprzedaży, a tym samym obrotu kapitału, a dalej obniżki kosztów i wzrostu zysków w dłuższym okresie.llDziałalność ta ma na celu również dotarcie do jak największej ilości potencjalnych klientów wybranego segmentu oraz wzbudzenie ich zainteresowania produktem.llFirma zamierza prowadzić elastyczna politykę cenową w oparciu o kalkulacje jednostkowego kosztu wytworzenia produktu oraz sytuację cenową na rynku lokalnym.Szanse powodzenia przedsięwzięcia firma upatruje w prowadzeniu rozsądnej polityki cenowej.llProponowany poziom cen uzasadniony jest bowiem analizą kosztów jednostkowych produkcji oraz poziomem cen, akceptowanych przez klientów.llStali klienci oraz instytucje i firmy dokonujące regularnych zakupów będą mogli liczyć na elastyczny system rabatów, upustów oraz wydłużone terminy płatności.Jednakże udzielane rabaty i wydłużone terminy płatności negocjowane będą indywidualnie z każdym z odbiorców.llW ceny wyrobów wliczone zostaną koszty transportu do odbiorcy.llBędą również możliwe negocjacje cen u handlowców przy znaczących zamówieniach.llFirma będzie stosowała strategię tak, aby zapewnić klientom firmy najlepszy produkt przy każdym progu cenowym.llCiągłe monitorowanie sytuacji rynkowej umożliwi firmie kształtowanie oferty cenowej na bieżąco, co zapobiegnie „starzeniu się” cen i pozwoli utrzymać wysoką fluktuację wyrobów w magazynie.llFirma planuje również w niedługim czasie zatrudnić nowego pracownika do prowadzenia badań rynku.l7.2.3 Dystrybucja [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl matkasanepid.xlx.pl
.Zalecana jest do dużych powierzchni o sporym natężeniu ruchu pieszego i kołowego, doskonale nadaje się na parkingach , placach przeładunkowych, w magazynach i zajezdniach,lluniwersalną w kształcie 5,7,8,15,20- kątów do stosowania na parkingach i osiedlowych ulicachllkostkę ośmiokątną do łączenia z inną kostką czterokątną doskonałą do układania skomplikowanych pod względem kształtu powierzchni a więc w otoczeniu domków rodzinnych, alejek parkowych, skwerach, przed wejściem do biur i sklepówllkostkę trójwymiarową, gdzie ciekawy efekt osiąga się poprzez dobór kolorówllGłębokość linii - w związku z różnorodnym przeznaczeniem naszego produktu nasz kostka posiada różnorodną grubość od 4-10 cm.Kostka grubsza przeznaczona jest na duże powierzchnie o silnym natężeniu ruchu i dużym nacisku.llMateriał o różnorodnej grubości pozwala układać nawierzchnie schodkowe i antypoślizgowe np.zjazdy do garaży.llWypełnienie linii.lWymagania naszych klientów zmuszają nas do ciągłego udoskonalania naszego produktu dlatego na wyraźne zapotrzebowanie naszych klientów rozpoczęliśmy produkcję kostki ekologicznej której struktura pozwala na zachowanie równowagi w ekosystemie.Właściwości tego produktu w połączeniu z nawierzchnią trawiastą dają efekt miękkości i umożliwiają odpływ wody.Dysponujemy linią kostek antypoślizgowychNa wyraźne życzenie klienta, zakupiona przez niego kostka może zostać poddana dodatkowej obróbcepowierzchniowej co da efekt antypoślizgowy.lRozszerzenie linii - poprzez zmianę rynkowej definicji produktu a więc wyższa jakość- wyższa cena , niższa jakość niższa cena.l7.2.2 Cena - polityka (strategia) cenowalPolityka cenowa firmy zakłada w początkowym okresie stosowanie strategii wysokiej wartości, czyli oferowanie produktów równie wysokiej jakości przy poziomie cen niższych od cen produktów konkurencyjnych co możliwe będzie dzięki niższym kosztom działalności oraz stosowaniu niższych marż handlowych w celu zwiększenia dynamiki sprzedaży, a tym samym obrotu kapitału, a dalej obniżki kosztów i wzrostu zysków w dłuższym okresie.llDziałalność ta ma na celu również dotarcie do jak największej ilości potencjalnych klientów wybranego segmentu oraz wzbudzenie ich zainteresowania produktem.llFirma zamierza prowadzić elastyczna politykę cenową w oparciu o kalkulacje jednostkowego kosztu wytworzenia produktu oraz sytuację cenową na rynku lokalnym.Szanse powodzenia przedsięwzięcia firma upatruje w prowadzeniu rozsądnej polityki cenowej.llProponowany poziom cen uzasadniony jest bowiem analizą kosztów jednostkowych produkcji oraz poziomem cen, akceptowanych przez klientów.llStali klienci oraz instytucje i firmy dokonujące regularnych zakupów będą mogli liczyć na elastyczny system rabatów, upustów oraz wydłużone terminy płatności.Jednakże udzielane rabaty i wydłużone terminy płatności negocjowane będą indywidualnie z każdym z odbiorców.llW ceny wyrobów wliczone zostaną koszty transportu do odbiorcy.llBędą również możliwe negocjacje cen u handlowców przy znaczących zamówieniach.llFirma będzie stosowała strategię tak, aby zapewnić klientom firmy najlepszy produkt przy każdym progu cenowym.llCiągłe monitorowanie sytuacji rynkowej umożliwi firmie kształtowanie oferty cenowej na bieżąco, co zapobiegnie „starzeniu się” cen i pozwoli utrzymać wysoką fluktuację wyrobów w magazynie.llFirma planuje również w niedługim czasie zatrudnić nowego pracownika do prowadzenia badań rynku.l7.2.3 Dystrybucja [ Pobierz całość w formacie PDF ]