[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Wszystkie te działania zmierzają do uzyskania pożądanej odpowiedzi rynku, czyli ujawnienia się zachowań zgodnych z oczekiwaniami przedsiębiorcy, którego celem jest wzrost sprzedaży dla zwiększenia zysku.Marketing stwarza więc warunki, umożliwiające dostosowanie się przedsiębiorstwa do obecnej i przyszłej sytuacji.J.Ch.Holloway, Ch.Robinson, „Marketing w turystyce”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, s.19T.Kramer, , „Marketing”, AE, Katowice 1983, s.17; J.Altkorn, „Marketing w turystyce”, PWN, 1994, s.9W.W.Gaworecki, „Turystyka”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, s.170J.Altkorn, „Marketing w turystyce”, PWN, Warszawa 1994, s.9Victor T.C.Middlrton, „Marketing w turystyce”, Polska Agencja Promocja Turystyki, Warszawa 1996, s.17N.Hill, “Introduction to Marketing”, Business Education Publishesrs Ltd., Tyne and Wear, 1989;J.Altkorn, „ Marketing w turystyce”, PWN, Warszawa 1994, s.10J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy marketingu turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.11J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy marketingu turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.12J.Altkorn, A.Nowakowska,.op.cit, s.12Ph.Kotler, “Marketing Management, Analysis, Planning and Control”, 7th Ed., Prentice Hall, Hemel Hempstead 1991; J.Ch.Holloway, Ch.Robinson, „Marketing w turystyce”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, s.61Źródło: opracowanie własne na podstawie: J.Ch.Holloway, Ch.Robinson, „Marketing w turysyce”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, rys.9L.Garbarski, I.Rutkowski, W.Wrzosek, „Marketing”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, s.63-65J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy marketingu turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.13W.Gaworecki, „Turystyka”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, s.16J.Altkorn, „Marketing w turystyce”, PWN, Warszawa 1998, s.12J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy Marketingu Turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.14J.Altkorn, „Marketing w turystyce”, PWN, Warszawa 1998, s.14J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy Marketingu Turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.16 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl matkasanepid.xlx.pl
.Wszystkie te działania zmierzają do uzyskania pożądanej odpowiedzi rynku, czyli ujawnienia się zachowań zgodnych z oczekiwaniami przedsiębiorcy, którego celem jest wzrost sprzedaży dla zwiększenia zysku.Marketing stwarza więc warunki, umożliwiające dostosowanie się przedsiębiorstwa do obecnej i przyszłej sytuacji.J.Ch.Holloway, Ch.Robinson, „Marketing w turystyce”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, s.19T.Kramer, , „Marketing”, AE, Katowice 1983, s.17; J.Altkorn, „Marketing w turystyce”, PWN, 1994, s.9W.W.Gaworecki, „Turystyka”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, s.170J.Altkorn, „Marketing w turystyce”, PWN, Warszawa 1994, s.9Victor T.C.Middlrton, „Marketing w turystyce”, Polska Agencja Promocja Turystyki, Warszawa 1996, s.17N.Hill, “Introduction to Marketing”, Business Education Publishesrs Ltd., Tyne and Wear, 1989;J.Altkorn, „ Marketing w turystyce”, PWN, Warszawa 1994, s.10J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy marketingu turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.11J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy marketingu turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.12J.Altkorn, A.Nowakowska,.op.cit, s.12Ph.Kotler, “Marketing Management, Analysis, Planning and Control”, 7th Ed., Prentice Hall, Hemel Hempstead 1991; J.Ch.Holloway, Ch.Robinson, „Marketing w turystyce”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, s.61Źródło: opracowanie własne na podstawie: J.Ch.Holloway, Ch.Robinson, „Marketing w turysyce”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, rys.9L.Garbarski, I.Rutkowski, W.Wrzosek, „Marketing”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, s.63-65J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy marketingu turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.13W.Gaworecki, „Turystyka”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, s.16J.Altkorn, „Marketing w turystyce”, PWN, Warszawa 1998, s.12J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy Marketingu Turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.14J.Altkorn, „Marketing w turystyce”, PWN, Warszawa 1998, s.14J.Altkorn, A.Nowakowska, „Podstawy Marketingu Turystycznego”, AE, Kraków 1992, s.16 [ Pobierz całość w formacie PDF ]